מבצע!

גלאי עשן פחמן חד חמצני CO

המחיר המקורי היה: 149.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 89.00 ₪.

תיאור

מיני CO חיישן פחמן חד חמצני מעורר גלאי סוללה מופעל עם LED תצוגה דיגיטלית צליל אזהרה מתאים לבית מטבח

 

תכונה:

1 、 מדויק CO זיהוי: שלנו פחמן חד חמצני גלאי לפגוש UL2034 סטנדרטים עבור חישה מדויקת ויציבות גבוהה. זה יתריע אם את פחמן חד חמצני באוויר הוא גבוה יותר מאשר בטוח ריכוז.

2 、 רם אזעקה: כאשר לרמה מסוכנת של פחמן חד חמצני, את אדום LED יהבהב ופולט אזעקה רועשת שאפשר לשמוע אפילו דרך קירות, להזכיר לך לעשות הגנה שלך בהקדם האפשרי כדי למנוע סכנה.

3 、 גלוי LED תצוגה: 3 ספרות תצוגה, כאשר פחמן חד חמצני דליפת מזוהה, את הערך הנוכחי יוצג בהתאם לריכוז (הערה כי זה יהיה לא להיות מוצג כאשר זה הוא להלן 30ppm), אינטואיטיבי תצוגה עבור שקט נפשי רב יותר.

4 、 קל התקנה: מופעל על ידי 2 סוללות AAA (לא כלול), החליק כדי להסיר את כיסוי אחורי ולהחליף את סוללות. הגב מצויד קיר הרכבה חורים, יכול להיות קבוע על ידי כלול ברגים, בטוח ומהיר.

5 、 מעורר סטנדרטי: 50ppm, מדאיג בתוך 60-90 דקות; 100ppm, מדאיג בתוך 10 כדי 40 דקות; 300ppm, מדאיג בתוך 3 דקות. הערה: כאשר אתה לבדוק את גלאי, לא לפוצץ את חור ישירות.

 

 

תיאור:

את פחמן חד חמצני גלאי משתמש חישה טכנולוגיה כדי להגן על משפחות. זה מאוד נוח לנו להתקנה ולתפעול. עומס 2 x AAA סוללות (לא כלול), לאחר את כחול אור מגיע על, לחץ על מבחן/איפוס כפתור כדי לבדוק, לתקן את מעורר לקיר עם ברגים ולהתחיל ניטור.

 

 

מפרט:

 

שם מוצר: פחמן חד חמצני גלאי

אספקת חשמל: 2 סוללות AAA (לא כלול)

תנאי הפעלה: 5 ~ 40 °C/41 ~ 104 °F, 20-90% לחות יחסית

צליל אזעקה: 85DB(3 מ ')

מעורר הנוכחי: 75μA

 

רשימת אריזה:

פחמן חד חמצני גלאי * 1(סוללות לא כלול)

בורג חבילה * 1

מדריך למשתמש * 1

 

 

הערה:

בבקשה לאפשר קל טולרנסים ב גודל בשל מדידה ידנית, ותאורה בצילום עשוי לגרום הבדל צבע מ בחיים אמיתיים.

מידע נוסף

משקל0.1 ק"ג